Het mexicaanse avontuur - Reisverslagen van Loreen te Kronnie - WaarBenJij.nu Het mexicaanse avontuur - Reisverslagen van Loreen te Kronnie - WaarBenJij.nu

Het mexicaanse avontuur

Oh god, het is weer tijd om een reisdagboek bij te houden. Ik ga weer de hort op...
Grenzen verleggen, iets wat ik graag doe en bovendien hou ik van een uitdaging. Hoe groter, hoe beter.
Spanje heb ik al gezien en ik vond het tijd worden voor een wat groter, wat spectaculairder, avontuurlijker, spannender, mooier, nieuwer maar bovenal bijzonderder avontuur.
En dan kom je al heel gauw op Mexico uit.

Over een week en een dag is het zover; ik vlieg om 13.15 uur naar Cancún. Ik heb er onwijs veel zin in en ga jullie weer met mijn prachtige avonturen (hopelijk) op de hoogte houden!

Oh ja! Ik ga trouwens stage lopen...
In een prachtig resort genaamd Maroma spa & resort. (mocht je nieuwsgierig zijn; neem gerust een kijkje op de website en sla dan vooral de prijzen niet over!! ....)

Enjoy!

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2013

NEW YORK, IJSLAND EN…… NEDERLAND!

14 Januari 2013

It's time to say goodbye....

27 December 2012

Feliz Navidad desde México!!

05 December 2012

Nederlandse pepernoten & Mexicaanse kranten...

07 November 2012

Mc Donalds dates en Tarzan helden
Loreen

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45172

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 04 Augustus 2014

The Latin American Dream

27 Augustus 2012 - 31 Januari 2013

Het mexicaanse avontuur

16 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Treinend door Europa

15 Augustus 2010 - 20 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: