Nog maar 1 dagje!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Loreen Kronnie - WaarBenJij.nu Nog maar 1 dagje!!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Loreen Kronnie - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 dagje!!!!

Blijf op de hoogte en volg Loreen

26 Augustus 2012 | Nederland, Nederland

Buenas días mis amigos!!

Ja, het is bijna zover! Nog maar 1 dag verblijf ik in het mooie, koude, regenachtige Holland om morgen te vertrekken naar het prachtige, warme en zonnige Mexico.
De eerste koffercrisis heeft zich al gemeld en ik denk dat wij samen in een heftige discussie terecht komen over wat wel en niet mee kan en/of mag.
Verder is het vandaag nog even afscheid nemen van de mensen waarvan ik dat nog niet gedaan heb en dan vertrek ik maandag 27 augustus (morgen dus) om 13.15 uur naar Cancún.

De kriebels blijven tot nu toe nog een beetje uit, maar ik weet zeker dat ze zich morgen wel even komen melden...
Ik heb er zin in en volgens mij komt het wel goed daarginds.

Via deze weg probeer ik jullie weer een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen daar.

Ik wens jullie alvast veel sterkte met de komende herfst/winter en zal aan jullie denken als ik met mijn cocktail op het strand lig!!

Muchos besos!